۲۰ اسفند ۱۳۸۹

قبل از عیدانه

1. ای جوانان غیور این مرز و بوم! ای عزیزان من! ای صاحبان تکیه کلام‌ها! بدانید و آگاه باشید طی آماری که همشهری جوان منتشر کرد، تکیه کلام «تو حلقم» که محبوب اینجانب و بسیاری از شما نوگلان می‌باشد، به عنوان هشتمین تکیه کلام بین جوانان معرفی شده. در توضیح آن آمده:



تو حلقم : داغ داغ است. هنوز از هر هفت نفر فقط یک نفر آن را شنیده. (از کل ایران آمار گرفتیم!) فقط هم به صورت متکلم وحده صرف می‌شود و لذا تو حلقت، تو حلقمون، تو حلقشون، وویگولنسژ و ... نداریم. نسخه جدید «منو کشته» است. مثلا فلان کارت منو کشته = فلان کارت تو حلقم!



از همین تریبون، دستیابی به این رتبه و موفقیت را به دوستداران اینجانب و این عبارت ِ شیرین همچو نبات، تهنیت عرض نموده و از خداوند منّان خواهانم که در سال‌های آتی، این تکه را در رتبه‌های بالاتر و چه بسا رتبه‌ی اول قرار دهد. آمین یا رب العالمین!



2. یک مُنایی این دور و برها می‌پلکد ها. همانی که در روبدوشامبر قلم می‌زند و البته الان بی اعصاب است. هیچی! خواستیم بگوییم از آن ور ایران کوبیده آمده ور دل ما. (صحنه‌ی دیدارمان ته خنده بود. چترش را وسط خیابان ول کرد تو هوا و آمد ما را در آغوش گرفت و ملت هر هر به ما می‌خندیدند!!!) دارد خاله می‌شود به سلامتی. یک دختر کوچولو در راه است. همین روزها ... فقط امیدوارم به خاله‌اش نرود! :دی



3. اصولا همه در سال جدید دعایی می‌کنند که تغییری حاصل شود. ما هم خواستیم در دنیای مجازی تغییری را تحصیل کنیم. آن وبلاگمان را که ترکاندند. کوفتشان شود! وگرنه همان خودش کلی تغییر بود در این چند سال و خورده‌ای حیات مجازی ما. خواستیم دستی به سر و گوش وبلاگمان بکشیم و تغییر را در اینجا حاصل کنیم. که دلمان نیامد فعلا به آن آدم برفی آن بالا دست بزنیم. پس تصمیم گرفتیم برویم سراغ کلمات!!! دوستان عنایت دارند که اینجانب به جای عبارت خز و خیل «پ.ن» و مشتقاتش از عبارت ملیح و اصیل و کلاسیک «بعدالتحریر» در این چند سال استفاده می‌نمودم. والا دیواری کوتاهتر از دیوار ِ بعدالتحریر پیدا نکردم. انشاءالله در سال جدید از «تـکـمـله» به جای آن یار غار استفاده خواهم نمود. برای طول عمر بعدالتحریر و تشکر از همراهی‌های صبورانه‌اش، 3 بار هیپ هیپ هووورا ! مرسی!



4. پست بعدی و عیدانه ... اگر عمری باقی باشد ...