۱۸ مرداد ۱۳۸۹


اینجا خیلی راحت نیست. می‌دونم. اما خوبیش اینه که همه چیز سر جاشه. درسته این خونه‌ی جدید، حیاط خلوت نداره. اما تیر و تخته‌هاش همون جایی هستن که باید باشن. خلاصه اینکه ممکنه خیلی از مهمونام وقتی میان اینجا یخورده بهشون سخت بگذره؛ ممکنه اینجا کوچیک باشه، حتی ممکنه خیلی از دوستام دیگه اینجا نیان. از بس که دوره ... اما ... اما دنجه. یعنی من میخوام که دنج باشه. اون میز کوچیک با اون چندتا صندلی لهستانی رو واسه همین اون گوشه گذاشتم. که وقتی شما در می‌زنید و میایید تو، انقدر ناراحت یه گوشه وانستید. نمی‌دونید با چه مشقتی از تو انباری خونه پدربزرگم پیداشون کردم . نترسید سالم سالمن. پس ... منو تو خونه‌ی جدیدم تحمل وهمراهی کنید. راستی ... چرا دم در واستادید؟ اینجا یه لیوان شربت بیدمشک پیدا میشه. خنک، اونم تو این هوای گرم. پس بفرمایید تو ...
:)

۱۷ نظر:

  1. من تازه بات اشنا شدم...مهم نیست کجا می نویسی مهم اینه که می نویسی

    پاسخحذف
  2. سلام طرا"وت" عزیز.
    درسته ، شاید بیشتر دوستانت به وبلاگ قبلی عادت داشتن و اونجا راحت تر بودن اما مهم خود دوسته نه خونش...
    می خونمت ، مثل همیشه ، حتی اگه ردپایی از خودم به جا نذارم...
    شاید یه خورده طول بکشه تا به اینجا عادت کنم اما به هر حال عادت می کنم...
    موفق باشی...
    تا بعد...

    پاسخحذف
  3. هر جا تو باشی راه دور نیست دیگه

    پاسخحذف
  4. کار خوبی کردی ازبلاگفا اومدی
    منم باید همین کارو بکنم
    ازاین به بعد اینجا میخونمت

    پاسخحذف
  5. احضاریه ی سر گشاده
    ساعت حضور در دادگاه : به محض دیدن این نظر
    آخرین مهلت : نا مشخص

    شاکی : نویسنده محترم وبلاگ شطحیات
    مربوط به مطلب دوشنبه 5/18

    پاسخحذف
  6. سلام طراوت جان
    خونه جدید مبارک خوش یمن باشه ایشالله
    اگه بخوام بی کلک باشم باید بگم اون خونه رو بیشتر دوست داشتم
    اما چیزی که واقعی تر و بی کلک تر از همه گفتنی هاست اینه که خودتو و احساستو و نوشته هاتو خیلی خیلی دوست تر دارم

    پاسخحذف
  7. eeeee....mobarak...
    خونه کشی همیشه خوبه
    تغییر همیشه خوبه
    امیدوارم باطراوت تر اینجا بنویسی
    میگم میخوای منم بیام اینجا تنها نباشی؟!
    :))))

    پاسخحذف
  8. سلااام
    رفتم اون خونتون آدم برفيه گفت از اونجا رفتي و آدرس جديدت رو داد !!
    مبارك باشه

    دستت درد نكنه
    حالا حياط خلوت نداره ،حيات خلوت چي ؟؟

    راستي
    چرا همه دارن از بلاگفا ميرن
    قراره سيلي چيزي بياد ؟؟

    من خيلي تشنمه ها !

    پاسخحذف
  9. سلام دختر ..
    خونه ی جدید مبارک .. به سلامتی ..
    یه کد هست برای اضافه کردن فونت تاهوما به بلاگر .. با یه سرچ می تونی پیداش کنی .. بذار تو قالب وبلاگ .. این جوری فک کنم راحتتر باشیم ..
    قربانت ..

    پاسخحذف
  10. انقدر مث کافه چی همشهری جوان ننویس
    آباریکلا

    پاسخحذف
  11. طراوت عزیز ..
    برای تاهوما دار کردن نوشته ها باید فارسی سلز کنی قالبت رو به این آدرس که بری یه کدی داده که باید یه جایی از ویرایش قالبت قرار بدی تا فارسی سلز بشه .. یه توضیحات دیگه ای هم داده که بد نیست خوندنش ..
    وقتی فارسی می کنی قالبت رو برای ارسال ÷ست باز نوشته هاتو با همین فونت فعلی نشون میده ولی تو خود وبلاگت فونت ها تاهوما میشه .. یه مدت به سرم زده بود که بیام بلاگر .. اون موقع این کارو که کردم عملی شد برای من .. امیدوارم اینجا هم عمل کنه .. اگه نشد می گردیم دنبال یه آدرس دیگه ..
    اینم آدرسش:

    http://docs.blogger-fa.com/2009/07/translate-blogger-theme-persian-blogger.html

    پاسخحذف
  12. اینجا نظر دادنش یه جوریه s-:

    پاسخحذف
  13. تبریک... و تبریک.... و تبریک...

    پاسخحذف
  14. سلام،
    اینجا زیباست،
    منم از وقتی نقل مکان کرده ام دیر به دیر بهم سر میزنند، اما همه چیز سر جای خودش است.
    اول این صندلی لهستانی را نشان بده میخواهم رویش بنشینم، اسپرسو بخورم.(خودم درست میکنم.)
    دوم، یک سوال؛ آرشیوت رو چطور منتقل کردی اینطرف؟

    پاسخحذف
  15. من که از این سیاست بازیا سر درنمیارم!
    اینکه چرا کوچ کردی اما مهم نیست !کوچ است که مهم است!

    تبریک
    برای کوچ
    و خانه ی نو
    طراوت جان

    پاسخحذف
  16. نباید یه خبر میدادی؟؟؟؟؟؟؟

    واقعا که !
    من قاطی بودم تو چی؟

    پاسخحذف