۱۸ مهر ۱۳۸۸

میفهمید ؟

گفته بودم آدم معلقی هستم . نه ؟ تو همه چیا ! رفتم blogspot دو سه روز موندم . خوب بود . جای گرم و نرمی نبود . اما خوب بود . تا اینکه ...
میدونید ؟ من آدم دهن بینی نیستم . اما وقتی یه حسی رو دارم و میترسم بیانش کنم ، از ملت نظرشونو میپرسم تا شاید همون چیزی رو بگن که من دوست دارم . یعنی اینکه ملت بیان بگن طراوت ، بلاگفا خوبه . نرو ! میفهمید چی میگم ؟ یه همچین حرفی رو میخواستم بشنوم که دلگرمم کنه .
آدمیزاده دیگه ! عصبانی میشه . یه کاری میکنه دیگه . دست خودشم نیست . منم فکر کنم نسبت دوری با آدمیزاد داشته باشم . منم عصبانی میشم . میفهمید ؟ ع ص ب ا ن ی . از دست این بلاگفا و ... استغفرالله ! دهن آدمو باز میکنن !
بگذریم . هوا خیلی خوبه و منم مزاجم رو به راه شده . البت کمی ! و اینا باعث میشه من خر شیطون رو گوشه ای پارک کنم و ادامه مسیر رو پیاده طی کنم .
اون خط بالایی معنیش این بود که لینک وبلاگ بلاگفای منو تغییر ندید . من هستم ...


--------------------------------------------------------------------------------


بعدالتحریر قاطع (!) : قول نمیدم که دوباره عصبانی نشم ! اوهوم !

بعدالتحریر روشنگری : به دوستانی که از این پست چیزی سر در نیاوردن باید عرض کنم اینجانب به مدن چند روز عطای بلاگفا رو به لقایش بخشیده بودم ! ولی بازگشتی شکوهمندانه داشتم ! همین !