۱ تیر ۱۳۸۸

این جماعت توهم زده

من خیلی بزرگ شدم . تو مدت یه هفته حس میکنم حداقل ۷ ، ۸ سال رشد کردم . به خصوص وقتی مرگ ندا رو دیدم . دختری که نه آشوبگر بود ، نه مزدور و نه ... . دختری که تنها یه دختر بود . حقیقتا دلم سوخت . برای وای وای های استادش بالای جنازش . اصلا دلم برای خیلیا سوخت . نه برای اونایی که زیر باتوم ها و چماق ها و لگد های حافظان امنیت خون بالا میارن . دلم واسه اونایی سوخت که هنوز مستن . مست از چیزی که اسمشو میذارن پیروزی . انقدر مستن که دارن هنوز دنبال مقصر میون مخالفاشون میگردن و حکومت رو پاک و منزه میبینن . انقدر مستن که دارن هنوز سرشون رو میکنن تو آمارها و مقالات و سایت ها . و می گردن دنبال چیزی تا آن را علم کنند و کور شوند . کور شوند تا مردم خیابان ها را اوباش و مزدور بنامند و پوزخند بزنند . از روی جهل . من هنوز دلگیرم . از آنهایی که دولت مطبوعشان قانون را علنا به رسمیت نمی شناسد و خودشان دنبال تبصره و ماده می گردند تا تجمعات مردم آرام را ضداسلامی بدانند و خودشام را مُحق برای سرکوبی و حمله به مردمی که تنها سلاحشان سنگ است . ( خدا پدر نان سنگکی ها را بیامرزد . ) من هنوز مبهوتم . از این همه سانسوری که علنا دارد اتفاق می افتد . از مامورانی که در دفتر روزنامه ها تردد می کنند تا خدای نکرده مصالح نظام در خطر نیفتد . تعریف آنها از مصالح نظام ، صندلی قدرتی ست که نباید از دست برود . من مبهوتم از آنهایی که دولت مطبوعشان را سردمدار آزادی مطلق و دموکراسی حقیقی میدانند . صریحتا میگویم آنها حقیقتا کورند . و من هنوز عصبانیم . از صدا و سیما . رسانه ای که دیگر رسانه نمی ناممش . بنگاه دروغ پراکنی و خفقان اسم با مسماتری است . راستی کسی خبر ندارد رئیس صدا و سیما در سمتش ابقا شد یا نه ؟ سوم خرداد دوره ۵ ساله ریاست ضرغامی تمام میشد . اما دیگر خبری از این پست مهم نشد . حدس میزنم قرار است این جور پستها به صورت مادام العمری به فدائیان نظام تعلق گیرد . هرهر ! ( به این میگویند خنده عصبی. ) اصلا همین صدا و سیماست که به توهم توطئه دامن میزند . رئیس جمهور یک کشور غربی میگوید تو ، صدها برنامه تفسیری میگذارند تا "ت" و "واو" آن را جداگانه تحلیل کنند و آخرش برسند به توطئه چینی برای براندازی حکومت سرافراز زبانم لال اسلامی . این فقط نامش توهم توطئه است . خدا همه را شفا بدهد . همین .


بعدالتحریر۱) شنیدم ۳۱ تیر بزرگترین خورشیدگرفتگی قرن قرار است اتفاق بیفتد . این هم برای طرفداران جومونگ . خورشید جدیدی در آسمان رو به متولد شدنه ! مردم ایران امیدوار باشن . ( با تشکر از م.م.ق )
بعدالتحریر۲) خون با هیچ چیزی پاک نمی شود . وای بر دست های آلوده و حامیان فکری آنها .