۱۸ بهمن ۱۳۸۹

من یک پیانو هستم


هیچی دیگر. لیسانسمان را هم گرفتیم. اینکه چجوری گرفتیم بماند. فقط اینکه در این 4 سال کلی دوست و رفیق شمالی پیدا کردیم. و کلی هم زندگی کردیم، زندگی کردنی! الان هم که چند روزی می‌شود برگشته‌ایم زادگاهمان طهران لعنتی دوست داشتنی. آن هم با کلی کوله بار! نقل قولی از پدر: «اگر پسفردای اومدنت، مهمون نداشتی، عمرا تا یه سال این اتاق تمیز بشو نبود!» در ادامه این نقل قول، 2 نکته می‌توان اذعان داشت! اول اینکه من از آن آدم‌هایی هستم که اتاقم همیشه مرتب است. البته اگر به هم بریزد عمرا تا یک سال جمع بشود! دومین نکته اینکه دقیقا پسفردای رجعتم یک عدد Hello Party (!) را میزبانی کردم. شروع عالی‌ای بود. هزارسال بود انقدر خوش نگذشته بود بهم. آدم استارت را که خوب بزند، همینجور خوب می‌آورد انگار! این یعنی فردای Hello Party باز دیداری با سپید میسر شد. قرار شد اینجا ذکر کنم که این موجود چه بیگاری‌ها که از من نکشید! قصد کرده بود که برای قریب به سیصد نفر آدم، کادو بخرد. و ما هی همینجور یک نصف روز را در این طهران بی در و پیکر چرخ می‌زدیم! اصلا ما غلط بکنیم گلایه داشته باشیم. خیلی هم خوش گذشت! بعد از سال‌ها همچین یک دل سیر طهران را دید زدم. حالا کجایش را دیده‌اید؟ تازه شروع شده! تازه، دیدن‌ها شروع شده ...


+ در توضیح عنوان : ما که قصد نداشتیم عنوان را توضیح بدهیم. اما سپید امر کرد که با ذکر نام وی، ماوقع را شرح دهیم. هیچی دیگر! در همین گشت‌هایمان، این نوازنده‌ی در عالم بی همتا، در زندگی او فالش بی معنا، سپید عزیز، ناگهان انگار روی بازوی ما کلاویه‌های پیانو را دید یا چی، نمی‌دانم! شروع کرد به نواختن آسیاب‌های بادی یا اون یکی آهنگ یان تیرسن در فیلم Amelie ! حالا درست یادم نیست. ولی به ما همچین حس یک پیانو دست داد، دست دادنی! فقط همین. هرچند هنوز این حس دست از سرمان بر نداشته! من هنوز هم یک پیانو هستم!


بعدالتحریر : شانس آوردیم سپید ساز دهنی نمی‌زند! وگرنه ما را به جای ساز دهنی اشتباه می‌گرفت! :دی


۱۴ نظر:

  1. خوش به حالت
    تموم شد .
    ولي آدم دلش ميگيره
    و چه بد كه دور شدي از اون شمال دوستداشتني ....

    پيانوجان !
    سلام مارا به آن نوازنده ي عزيزت
    آن سپيد ِ هميشه غايب برسان !

    جوابتم زير كامنتت دادم

    پاسخحذف
  2. سلام طراوت جان. بهت تبریک میگم اما پیشنهاد میکنم که ادامه تحصیل بدی.

    پاسخحذف
  3. وایییی خدای من
    اتاقت مث اتاق منه.. کی بود گفت دخترا همیشه مرتب ان؟؟؟

    خوبه که استارت خوبی داشتی... خیییلی خوشحالم که حالت خوبه..

    پاسخحذف
  4. ســـانـــیـــا۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۴۱

    من اتاقم همیشه کثیفه و هیچ وقت هم مرتب بشو نیست ...

    خوبه ، توی این دنیای مجازی که همه به هم گره خوردیم بعداز مدتها یه پست خوندم که غم پشتش پوست نینداخته بود ...

    تبریک بابت لیسانست ...

    پاسخحذف
  5. کی گفته ساز دهنی نمیزنم؟ خوبشم میزنم!
    فقط سازدهنی عینهو مسواکه، فقط میشه از مال خودت استفاده کنی. حتی اگه "تو یک سازدهنی باشی"
    تازه ازونجایی که من خیلی خوشبختم و تمام آدمای دور و برم اصلا پیچیده نیستن (!) تو اجازه داری فقط همون پیانو باشی
    ضمنا: باسیاد آبی!
    این به همتا و بی معنا و ... که گفتی ب چه زبونی بود؟ فحش بود؟ اصن هرچی گفتی خودتی

    پاسخحذف
  6. ان شاء الله فوق لیسانس
    اون آهنگ فیلم امیلی هم یادم آوردی برم دوباره بگوشم...
    نمیدونم چرا اصلا از تهران خوشم نمیآد
    شاید چون الان مدتیه که هر وقت میرم اونجا خاطره های بد دارم...
    چرا آدمها تو تهران این جوری اند؟..

    پاسخحذف
  7. خوشحالم خوشحالی...
    انگار همه ی اتفاقای خوبی که گفتی برای منم اوفتاد!!

    پاسخحذف
  8. هنوز مونده کادو خریدن و مهمونی و اینا!
    (اصلا منظورم خودم نبودم!)
    خوشا دوستی با تو...
    اصلا هم واسه فارغ التحصیلی تبریک نمیگم! من تا کادو نگیرم هیچی نمیگم!

    پاسخحذف
  9. 1- مبارك باشه
    2- خوش به حالت كه رفيق پيدا كردي
    من كه 5 ساله تهرانم نه رفيق شمالي پيدا
    كردم ديگه نه تهراني
    3- ديروز فيلتر بود؟ نزديك بود يه پست
    همدردي با تو ، تو وبلاگم بذارم. فكر كن
    اگه اين كار رو مي كردم بعد مي فهميدم
    فيلتر نيستي چه ضد حالي مي خوردم!!!!
    4- عنوان ، در توضيح عنوان و بعدالتحرير
    رو دوست داشتم
    5 . تو كساني كه وبلاگشون رو مي خونم تنها
    كسي هستي كه دوست داشتم ببينمش. نمي دونم چرا

    پاسخحذف
  10. آخی عزیزم چه عالی که این همه بهت خوش گذشته...من عاشق ِ پیانو وَ سازدهنی با هم هستم.

    پاسخحذف
  11. hah !
    ma ham ba kheffati bas tamam , projeman ra tahvil dadim o tamam !
    moonde nomrash ke khabar nadaram !
    konkoor ham dadim o
    ba khiali asooode
    az keshvar fararidim!
    hahahahaaa
    alanam Majani NET zadeimo hal mikonim !
    jeje

    پاسخحذف