۱۴ مهر ۱۳۸۹

سنگی که نباید ببیند



حرف نزن. حرف بزنی، من کر میشم. چون نمی‌خوام صداتو بشنفم. واسه همین چشامو می‌بندم و با خودم فکر می‌کنم که کـَرَم. بعدش دیگه حرفای مزخرفتو مجبور نیستم تحمل کنم. فقط می‌بینم. که دهنت باز و بسته میشه و تو رنگ عوض می‌کنی. معلومه عصبانی هستی. اما من خوب بلدم چی کار کنم. تو این مواقع میشم خنثی. و بی‌حالت‌ترین صورت دنیا میشه مال من. عین یه تیکه سنگ. کر هم که شدم. بعد همین جوری، خیلی سرد وامیستم رو‌به‌روت. و فقط به چشمای بیچاره‌م اجازه میدم این خزعبلات رو تحمل کنه. تازه اگه ازت دور بشم، تار میشی و این واسه چشمای بیچاره‌ام هم بهتره. می‌بینی؟ که چقدر ساده میشه جلوت واستاد؟ با همین سنگ بودن. اصلا اگه من بخوام که نباشی هم، میتونم چشامو ببندم و ... خلاء. بی نور و صدا. و بی تو.




 

۲۴ نظر:

  1. بیان با ناراحتی جمله "سکوت سرشار از ناگفته ها"؟؟!!
    طراوت عزیز شاد میخواهیمت

    پاسخحذف
  2. من دوست دارم گوش هایم را بگیرم و داد بزنم و ریتمیک بخوانم: باز باران با ترانه...!

    پاسخحذف
  3. نظر گلناز تکرار شود اینجا...با این فرق که من می خونم باز باران با طراوت...هه

    پاسخحذف
  4. منم همین کار و میکنم
    جواب میده

    پاسخحذف
  5. به این راحتی نمیشه خط زد ادماها رو..

    اما این ÷ست عصبانیت شبیه همین ÷ست عصبانی بودم که الان من نوشتم..یه جورایی انگار دعوا داریم..هر دو!!

    + چه شبیه هم شدیم این روزها :)

    پاسخحذف
  6. اگه می خوای لجشو در بیاری سکوت کن .. ولی با سکوت نمی تونی خودتو خالی کنی .. نگو که برای خالی شدنت میری یه گوشه و می زنی زیر گریه .. من این جوریم .. اگه تو مواقعی که باید جیغ بزنم جیغ نزنم .. آروم میرم یه گوشه و گریه می کنم .. فقط این آرومم می کنه ..

    پاسخحذف
  7. آه ....
    چه زندگی خوبی !!

    آرامش ..!!

    پاسخحذف
  8. چه لذتي داره اين نديدن
    و آدم حساب نكردن !
    فقط مثقالي اراده ....

    پاسخحذف
  9. بارها این کار رو کردم!! خیلی خوبه هاها

    پاسخحذف
  10. گاهی دلچسب میشه کر شدن برای بعضی افراد وای وای وای گرفتی طراوت
    یاد روزهایی انداختی منو .....

    پاسخحذف
  11. به به. سلام. خونه جدید مبارک. خبر نداشتم اینجایی. از لیک آمار وبلاگم اینجا رو یافتم. پارسال دوست امسال آشنا!

    سنگ بودن همونقدر در ارتباطات لازمه که مهر و محبت. مخصوصاً در رابطه با کسایی که مجبور به ارتباط باهاشون نیستیم. یعنی اینکه پدر و مادر و خواهر و برادر و با بچه مون نیستند.
    به قول سعدی:
    درشتی و نرمی به هم در خوش است
    چو رگزن که جراح و مرهم نه است

    بماند که بعضی ها وقتی سنگ هم باشی هنوز سریشت می مونن. چشماتم ببندی هنوز برنده اونان. یه راه فقط می مونه: بی خیال همه چیز حتی بی اعتنایی کردن شدن!

    پاسخحذف
  12. بذار اون داد بزنه تو ساکت باش . بعد تو داد بزن اون ساکت باشه . همینجوری نوبتی ...

    پاسخحذف
  13. بي رحم ... بزار حف بزنم !


    ديالوگم خوب بود؟

    پاسخحذف
  14. نمي زَنَم پس :ي
    خودت خواستي ها .......

    پاسخحذف
  15. يه وختاآم برعكس
    گوشمون پُر ميشه از صدايي كه نيست ...

    پاسخحذف
  16. ها از این به بعد میام اینجا(:

    پاسخحذف
  17. آخ طرا
    چقدر قشنگ حرف دل میزنی!
    راستی که چقدر همه شبیه همیم!

    پاسخحذف
  18. بهت اجازه مي دم آپ كني !:دي

    پاسخحذف
  19. راحت میشه ادما رو ندید..اما قبلش باید عقل و احساس قانع شن که طرف واقعا ارزش دیده شدن رو نداره ...

    پاسخحذف
  20. آره بابا..اینجوری بهتره..اصلا میدونی چیه...وقتی سنگ میشی خوشگل تر میشی...اصلا از این تریپ احساساتی بهت نمیاد..اونجوری درست مثل احمق ها میشی..
    سنگ باش و زیبا بمان

    پاسخحذف
  21. هیچ وقت نفهمیدم این صورت سرد خوبه یا بد؟...

    پاسخحذف