۶ مهر ۱۳۸۸

این یک پست کثیف است !

توصیه قبل التحریری : از تمامی دوستانی که احساس میکنند روحشان زیادی لطیف است و تحمل کمی تخیل کثیف مخاطی را ندارند ، خواهشمندم این پست را نخوانند و صفحه را به آرامی و بدون تشویش اذهان عمومی ترک گویند .

باتشکر . مدیریت وبلاگ در حال فین کردن !

--------------------------------------------------------------------------------

خوابیدن کار مزخرفی ست وقتی آدم سرما خورده باشد ! وقتِ خواب است که تمامی مجاری تنفسی آدم سرماخورده و افقی ، میگیرد و او را تا مرز خفگی میبرد . و آن موجود بیچاره برای زنده ماندن و فرار از خفگی در خواب مجبور است رویایش را نیمه کاره رها کند و رختخواب گرمش را به مقصد دستشویی برای تخلیه مواد مزاحم مجاری تنفسی اش ترک کند !
اصلا سرما خوردگی کار مزخرفی ست ! گلوی آدم ، از آن طرف که میچسبد به تنه ، پر میشود از درد و از آن طرف که میچسبد به کله ، پر میشود از خلط ! و مدام آب نمک تلخ است که باید ببندی به گلو و هر نیم ساعت خودت را در روشویی تخلیه کنی . و بعد ، آن جعبه دستمال کاغذی بیچاره . که هر روز تمام میشود در حالیکه تو حتی قطره ای آبریزش بینی نداری . و کسی نمیفهمد آن دستمال ها کجا میروند . اما تو خوب میدانی . دستمال کاغذی راه حل دومی ست برای شبهای پر از خفگی که به هیچ وجه حال بیرون خزیدن از تخت را نداری تا بروی و حلقت را در دستشویی تصفیه کنی . باور کن دستمال کاغذی جواب میدهد . بلی ! و در آخر به امید آن روزی که بستنی و غذاهای چرب خوشمزه برای موجود سرماخورده مضر نباشند ، سه مرتبه در هوا فوت کنید و آمین بگویید !!! همین .

--------------------------------------------------------------------------------

توصیه بعدالتحریری : به هنگام کشیدن محتویات بینی خود به بالا ، به فکر مغز بیچاره تان نیز باشید !