۲۶ خرداد ۱۳۸۸

من حرف دارم آقای دکتر!

1- درگیری ها شدت گرفته . رئیس جمهور در تلویزیون می گوید اینها خس و خاشاک هستند . رئیس نیروی انتظامی می گوید اراذل و اوباش . آقایان بس کنید . دیگر از عوام فریبی خسته شده ایم . اینها برادران و خواهران من هستند . اینها دوستان من هستند که باتوم بر سر و رویشان فرود می آید . تنها آدمهایی که دلشان می سوزد . برای رأیی که داده اند . برای آینده سرزمینشان .

2- بعضی ها نمی خواهند ببینند . نمی خواهند ببینند که که دارد چه برخوردی با جوانها و حتی پیرها در خیابان ها می شود . نمی خواهند ببینند که شیشه هایی که شکسته می شود و خساراتی که زده می شود کار همان نیروهای زدشورش محترم است و آنوقت نسبت داده می شود به دست های خالی مردم . آنها می گویند باید به انتخابی که شده احترام گذاشت . آنها می گویند ما بی جنبه ایم . برادر و خواهر من ، ما در برابر واقیت همیشه سر تعظیم فرود می آوریم . ولی واقعیت این چیزی نیست که به خورد ما می دهند . واقعیت در میان همین نمودارهای رأی دهندگان در سراسر کشور پنهان است . در میان شهرهای خود شما . واقعیت را می توانید در صدای تک تک مردم بشنوید . طرفداران آقای دکتر مطمئن باشید شما 24 میلیون نیستید . مطمئن باشید .

3- آقای دکتر من حرف دارم . ولی نمیدانم چگونه بیانش کنم . یعنی راستش وسیله بیانش را پیدا نمی کنم . آقای دکتر اگر واقعا شما راست می گویید و ریگی در کفشتان نیست ، چرا اینهمه خفقان در فضای کشور به وجود آورده اید ؟ هان ؟ چرا سیستم پیامک ها را وصل نمی کنید ؟ چرا شبکه های ماهواره ای را به یکباره و با هم قطع کرده اید ؟ از چه میترسید ؟ چرا اینترنت انقدر به هم ریخته و داغان است ؟ من 3 روز منتظر ماندم تا توانستم وارد بلاگفا شوم . چرا خطوط تلفن همراه را در تهران قطع میکنید ؟ و حتی تلفن های ثابت را در مناطق حساس شهر تهران مورد عنایت قرار میدهید ؟ آقای دکتر حداقل آتش را از ما نگیرید تا بتوانیم با دود به همدیگر سلامتی خود را خبر بدهیم .

4- آقای محترم رهبر ! می گویید اعتراضات خود را به شورای نگهبان ارجاع دهند تا از طریق رسمی پیگیری شود . آقا ، قانون چه معنایی می تواند داشته باشد وقتی شخص اول مملکت بدون تایید قانونی انتخابات ، بیانیه رسمی تبریک منتشر میکند . قانون چه معنایی می تواند داشته باشد وقتی مرجع رسیدگی به شکایت طی مراحل مختلف قبل از انتخابات حمایت صریح خودش را از آقای دکتر اعلام کرده ؟


باز هم مخاطبم شما دوستانی هستید که هنوز سفت و سخت به دوستان سبز من حمله کرده و آنها را به هزاران جرم نکرده ، متهم میکنید . شما را به خدا کمی دقیق تر نگاه کنید . همین .


بعدالتحریر : واسه خیلی از دوستان نمیتونم کامنت بذارم . یعنی یا وبلاگشون باز نمیشه یا صفحه ی نظراتشون . نمیدونم دلیلش چیه . شاید به خاطر سرعت اینترنت باشه . به هرحال میام و میخونمتون ( اگر وبلاگتون باز بشه ! ) . امیدوارم دولتمردان دست از سر اینترنت نه چندان مظلوم بردارند و کار ما رو به روال عادیش برگردونن . آمین .