۱۸ آبان ۱۳۸۷

مطالب مهم

1. درسته من شور همه چیز رو در میارم . ولی اینبار دیگه به خدا دارم یه حس معمولی رو بیان میکنم . چیزی رو که دنبالش بودم ، پیدا کردم .

" کسی که روحش مثل روح درخت باشه .عظیم ، باشعور ، سبز ، و پر از آرامش محض ."
پیداش کردم . تو یه انسان . باور کنید الان اصلا از روی احساس حرف نمی زنم . باور کنید .
اسمش یلداست . و مطمئنم همه ی اینا رو توی روح خودش داره . هه ! جالبیش اینه که من روح گمشده ی درخت رو تو کسی پیدا کردم که اصلا فکرشم نمی کردم . واقعا که جالبه !
بیشتر از این میدونید چی جالبه ؟ که من 3تا متن بلند بالا راجع به این موضوع نوشتم . آخرش هم به همین پاراگراف بسنده کردم !!!

2. من این روزا دارم موج سواری میکنم . رو موج احساس هی بالا و پایین میرم . شبی تند . و روزی سرد . نمی دونم . گیج شدم . یه روز واسه یکی میمیرم و فرداش ، بی تفاوت ، دنبال یکی دیگه میرم و واسه اون میمیرم ! ( البته نه به این شوری که گفتم !!! ) . راستی گفته باشم . که اصلا عذاب وجدان ندارما !

3. من هم اکنون با خدا قهرم ! یعنی ازش کلی گله دارم .
آخه خدایا چی میشد من ساده بودم . ساده ی ساده . نه انقدر راه راه و یا حتی گل گلی !!!! جدا از شوخی ، دلم برای لحظه ای ساده بودن پر میزنه . دوست دارم انقدر چیزها رو پیچیده نکنم . خیلی دلم می خواد ...

4. من آدم احمقیم !! احمق که شاخ و دم نداره ! میشینم ناراحتی میکنم چون 2 ماه دیگه باید از دوستا و جاهایی که دوستشون دارم و بهشون وابسته ام دل بکنم و برم یه جای جدید . از اکنونم لذت نمی برم . و این یعنی من احمقم . اوهوم !

5. و اینکه با وجود انبوهی کار ، ثانیه هام داره به طرز عجیبی به بطالت گذرونده میشه . واسه خودم متاسفم . همین .