۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹

نمایشگاه کتاب

رفتیم ، دیدیم ، خریدیم ، خواهیم خواند !

تعریف جزئیات بماند برای ... برای هیچ وقت !


-----------------------------------------


بعدالتحریر۱ : به قول دوستی، معامله عددی با کتاب پسندیده نیست. ولی من انجامش میدهم ! پس :

تعداد کل کتاب خریداری شده توسط اینجانب : 33 عدد

قیمت کل : 120 هزار تومان

تخفیف کل : 25 هزار تومان.

بعدالتحریر2 : اصلا من برای این از نمایشگاه خرید میکنم که تخفیف بگیرم !!!!

بعدالتحریر3 : میتوانید لیست کتابهایی را که خریدم در ادامه مطلب رؤیت کنید ...



ادامه مطلب :
1 - کافکا در کرانه / هاروکی موراکامی
2 – فرار / آلیس مونرو
3 – سر بر باد رفته داماشنو مونته یرو / آنتونیو تابوکی
4 – در انتظار بربرها / ج.م. کوتزی (نوبل 2003)
5 – قول / فردریش دورنمات
6 – دوست بازیافته / فرد اولمن
7 – مترجم دردها / جومپا لاهیری
8 – گرسنه / کنوت هامسون
9 – در جستجوی نان / ماکسیم گورکی
10 – روح پراگ / ایوان کلیما
11 – بودنبروک‌ها (زوال یک خاندان) / توماس مان
12 – نماد گمشده / دن براون
13 – شب‌های روشن / داستایفسکی
14 – آفریقایی / ژان ماری گوستاو لوکلزیو (نوبل 2008)
15 – رنج‌های ورتر جوان / گوته
16 – زمانی که یک اثر هنری بودم / امانوئل اشمیت
17 – بائودولینو / اومبرتو اکو
18 – قتل در زمین گلف – قتلهای الفبایی / آگاتا کریستی
19 – نمسیس، فرشته انتقام و عدالت / آگاتا کریستی
20 – مایا / یاستین گوردر
21 – بانکدار آنارشیست و دریانورد / فرناندو پسوآ
22 – آقای کبوتر و بانو / کاترین منسفیلد
23 – در رویای بابل / ریچارد براتیگان
24 – بازی عروس و داماد / بلقیس سلیمانی
25 – سری که درد می‌کند / سید مهدی شجاعی
26 – یک مشت داستان مزخرف / شاهد پارسی
27 – چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم / زویا پیرزاد
28 – استاد سخن، سعدی / منوچهر دانش پژوه
29 – برج ایفل (سازه های معماری) / مگ گرین
30 – جهانی سازی و مسائل آن / جوزف استیگلیتز
31 – نخبگان در بازاریابی / سالتان کرمالی
32 – تفکر فازی / بارت کاسکو
33 – میشل فوکو : دانش و قدرت / محمد ضمیران